March 19, 2012

Baci-Milano Kitchen&Home

As every morning before starting my work i take my coffee first.Everything around is a motivation for me and i like to use smart stuff.I got these coffee cups from Baci-Milano and i loved its retro look and function ! For those who use sugar,or i generally serve to my guests with these cups,they are very comfortable and designlicious :)
Baci-Milano Kitchen&Home has also other kitchen stuff who likes extraordinary designs in their kitchen.
You can order online from amazon.com or look for the stores who sells different brands of kitchen stuff.

Her sabah işimin başına oturmadan önce mutlaka kahvemi alırım.Etrafımdaki her şey benim için bir motivasyon ve akıllı tasarımları kullanmayı çok seviyorum.Bu kahve fincanlarını Baci-Milano'dan aldım ve retro havasını& fonksiyonelliğini çok sevdim ! Şeker kullananlar için ideal,veya ben genelde misafirlerime bu fincanlarda kahve veriyorum,çok rahat ve kullanışlı.
Baci-Milano Mutfak&Ev mutfağında değişik tasarımlı ürünler kullanmayı sevenler için başka mutfak ürünleri de sunuyor.Online olarak amazon.com 'dan sipariş edebilir veya içerisinde farklı markaların da bulunduğu mutfak&ev ürünleri satan mağazalara bakabilirsiniz.(esse,bernardo vb)


These are my cups,there are 2 different illustrations on the back&forward.You can see other variations below.
Bunlar benim fincanlarım,önünde ve arkasında 2 farklı resim var.Diğer çeşitlerini aşağıda görebilirsiniz.

Harley



Vespa



Mini Espresso Cups
Mini Espresso Fincanları



Pop Art 


No comments:

Post a Comment