November 15, 2011

COLOURED PARQUET


Wood flooring has mostly been my number 1 in interiors.It has the sense of cosiness and nature,can be shaped&formed,coloured and can carry most of the different types of designs in furniture.Lately i love the effect of striking materials than the furniture.These coloured parquets are exactly the thing will take attention at the place you enter.Can be applied on floors and walls.I've found them  here by Richard McKay http://www.mckayflooring.co.uk/

İç mekanlarda ahşap yer döşemesi, çoğunlukla benim ilk tercihim olur.Doğal ve daha sıcak bir görünüm vermesi,bir çok formda kullanılabilmesi,renk seçenekleri ve farklı tarzlarda birçok tasarımı kaldırabilmesi gibi avantajları olmasının etkisi çok tabiiki.Özellikle son zamanlarda bulunduğum mekanlarda malzemelerin mobilyalardan daha çarpıcı olmasını çok seviyorum.Bu renkli parkeler uygulanan mekanlarda göze çarpan ilk detay olacaktır eminim.Hem yere hem de duvarlara uygulanabiliyor. Türkiye'de bu tarz üreten firma varmı bilmiyorum fakat özel olarak yaptırılabilir.Daha detaylı bilgi için http://www.mckayflooring.co.uk/


I think i would love them on the walls,too.
Duvardaki duruşunu da seveceğime eminim.

 Color schemed parquet  by Raw Edges.Loved them don't you ?
Bu renk paletinin bütün renklerini barındıran parke Raw Edges'e ait.Ben çok sevdim !

 Looks like a piece of art :)
Sanat eseri gibi :)

Production and assembling needs a hard work.
Üretim ve uygulaması çok ciddi bir çalışma gerektiriyor.



No comments:

Post a Comment