June 6, 2011

"FRIENDS" & "IDENTITY" / Product Designs

Today i am going to share 2 product designs which i bought for myself.As i've told before;for me visuality is so important and there are very nice ways to do it.These products are for table arrangement,can be used for the conceptual events and also useful for parties.I really loved them but haven't use yet , can't wait !

Bugün sizinle kendim için aldığım 2 tane ürün tasarımını paylaşıcam.Daha önce de söylediğim gibi,benim için görsellik çok önemli ve her zaman her yerde görselliğin farklılaştırılmasından yanayım.Bunun da artık günümüzde çok güzel yolları var.Bu 2 ürün,masa düzenlemesi için çok tatlı ve kullanışlı.Özel davetlerde ve partylerde çok güzel olacağını düşünüyorum.Çok severek aldım ikisini de ama henüz kulllanamadım.Sabırsızlanıyorum :)




This is the brochure of the product and its name is "FRIENDS"and called "Posate le Cravatte";which means "Tie up".The ties are the spoons here.There are 12 of them and all of them have different color and patterns,made of plastic.It also includes the glass markers.

Bu aldığım 1.ürünün paketi ve ismi "FRIENDS" ve "Posate le Cravatte";yani karavatları bağlayın diyor.Kravatlar da burada içine konulan kaşıklar.12 farklı desen ve renkte,malzemesi plastik olan gömleklerden oluşan bu koleksiyonun bardak işaretleyici takımı da bulunuyor içinde.




They look so nice and creative,don't they ?

Çok tatlı ve yaratıcı durmuyorlar mı ?





These are the markers of the glasses.So everyone would know their own glasses !

Bunlar da o takımın bardak işaretleyicileri.Gömleklerle takımlar.Herkes kendi bardağını bilsin !



It also looks decorative.

Aynı zamanda çok dekoratifler.



This is "IDENTITY".Perfect name because it's the proof that it's your glass.There are different shape of markers and you mount it on your glass.So you don't confuse your glass/drink during the party and the owner of the party don't have to wash more&more glasses ! :)

Bu ürünün adı "Kimlik".Çok güzel bir isim olmuş çünkü bunlar gittiğiniz yerde party boyunca sizin bardağınızın/içkinizin kimliği oluyor.Hem siz bardağınızı kaybettim,karıştırdım derdine düşmüyorsunuz,hem de ev sahibi fazladan bardak kirletmek zorunda kalmıyor ! :)




Different symbols.They also have different colors.

Farklı şekil ve renklerde olanları da mevcut.



Suits on different type&size glasses.

Farklı çeşit ve boydaki bardaklara da takılabiliyor.



Shape of heart.

Kalp şekli.



No comments:

Post a Comment